A csinos cipők és szandálok a nők számára alapvető kellékei a jó megjelenésnek, ugyanakkor viselésük sajnos gyakran okoz fájdalmat, esetleg görcsöket a lábfejben. Ha nap végére elfáradnak lába, merevséget vagy fájdalmat érez a talpában kövesse gyógytornászunk instrukcióit és lazítsa el izmait a néhány egyszerű gyakorlattal!

    Mit kell tennie?

    - Hajlítsa be lábujjait, karmolás-szerűen, majd lazítsa el.

    - Álljon a sarkára, majd vissza a teljes talpra.

    - Álljon a külső lábélre, majd vissza. Közben a térde maradjon zárva.

    Ismételjük a gyakorlatokat 20-szor. A tornát érdemes mezítláb végezni, előbb ülő helyzetben, majd ha jól megy akkor állva.

    Ezzel a néhány perces mini-tornával talpizmai ellazulnak, oldódnak a görcsök és elmúlik a merevség okozta fájdalom.

    Gyakran előfordul, hogy a talp izmai mellett a vádli is feszül, görcsöl egy megterhelő nap után. Ilyenkor kiemelten fontos az Achilles-ín és a vádli izmainak nyújtása is.Ezt az alábbi egyszerű gyakorlattal tehetjük:

    - Helyezkedjünk el harántterpeszállásban.

    - A hátsó térdet teljesen kinyújtjuk, a sarkat lenyomjuk a földre.

    - Lassan behajlítjuk az elöl lévő térdet, addig, amíg feszülni kezd a hátsó vádli. Kb. 20-30 másodpercig kitartjuk.

    - Ismételjük háromszor, majd lábcsere.

    Az izmok megfelelő működéséhez alapvető feltétel a megfelelő folyadék fogyasztás, valamint az ásványi anyagok bevitele is!

    Makacs panaszok, vagy nem múló fájdalom esetén keresse fel magánrendelőnket, ahol kiváló szakorvosaink és gyógytornászaink örömmel állnak rendelkezésére!

Lábtorna nőknek

Lábtorna nőknek

  • Milyen panasza van?

    Tekintse meg a panaszokkal kapcsolatos szakmai véleményünket.

    Panaszok listája
  • Időpontfoglalás

    Jelentkezzen be konzultációra még ma és akár már holnap fogadjuk.

    Konzultáció kérése
  • Rendelési idő

    • Hétfő - Péntek
      8.00 - 20.00
    Hol vagyunk?

Kategóriák